Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Kihelkonna alevik Kihelkonna-Kihelkonna II etapp IP6384 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 17:45:40 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 14.02.2024  nr 7.1-2/24/20618-4

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 2, 2024 10:23 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Saaremaa Kihelkonna-Kihelkonna II etapp IP6384

Tere!

Kirjutan Teile seoses Elektrilevi projektiga Kihelkonna-Kihelkonna II
etapp (IP6384). Väljastasite antud projektile kooskõlastuse
(7.1-2/24/20618-4), kuid oleks vaja lahendust natuke korrigeerida.

Elektrilevi projektijuht Arvu Kastein sõitis antud piirkonna uuesti läbi
ja tal jäi silma kaks kohta, mida oleks vaja muuta.

21182 Viki-Kurevere teega ristumisel km-l 2,02 tuleks teha maantee alt
diagonaalpuurimine, kuna paepinnase tõttu on puurimine raskendatud ja oht,
et Valla tn 1 kiviaed saab kahjustada.

21182 Viki-Kurevere teega ristumisel km-l 2,45 tuleks teha maantee alt
diagonaalpuurimine, kuna paepinnase tõttu on puurimine raskendatud ja oht,
et Kihelkonna kalmistu ja Kooli tn 8 kiviaiad saavad kahjustada.

Lisan manusesse asendiplaanid.

Sooviks antud lahendustele saada tagasisidet, enne kui projekti uuesti
kooskõlastamiseks esitan.

Lugupidamisega

Rasmus Valli

Projekteerija

OÜ Keskkonnaprojekt

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Tel: +372 5786 5900